Belgie

Antwerpen, Gent, Brussel en Brugge... Maar ook de mooie natuur in de Ardennen maakt Belgie de moeite waard!

| | | | Het plan is om te beginnen in Oostende en zo langs de Belgische en Noord-Franse kust tot aan Boulogne-sur-Mer te rijden. Vanaf daar rijden...

| | | | Een bijna lentedag. De ondergaande zon schijnt de camper binnen. Een portje voor mijn neus. Leen prutst aan de afstandsbediening van de tv. Draadje...

| | | In het Pinksterweekeinde van 2016 hebben we een korte trip door de Ardennen gemaakt.

| | | | Van 22 april tot 5 mei 2016 hebben we een camperreis naar België gemaakt. Hieronder is de reis beschreven. De eerste drie dagen hebben...

| | | Ons eerste weekendje van 2013 zit er weer op. Het was de bedoeliing om er een lang geocaching weekend van te maken in Lingen,...

| | | Deze vakantie zijn we niet zo ver weggeweest. We zijn op 24 juli vertrokken richting St. Aldegund aan de moezel. Daarnaast hebben plaatsen bezocht in Duitsland,België en Luxemburg....

| | | | We rijden door de Belgische en Franse Ardennen en belanden in de champagnestreek ten zuiden van Reims. Het is een mooi heuvelachtig landschap met...

| | | | Onze eerste stop is bij de haven van Zwartsluis.We drinken een bakkie en lopen daarna nog even het dorpje in waar we een visboer...

| | | We gaan weer een weekend op pad. Via de A1 en de A27 rijden we naar België. De eerste plaats die we aandoen is...

| | | | We  rijden via Lier en Herentals naar Lommel waar we de camperplaats bij de jachthaven gaan opzoeken.Onderweg duiken we een klein weggetje in, in...

| | | | Eerste VUT uitstapje. Tot zondag gaan we met de camperclub “WIJ DUZZ” op stap. Een groep van 5 campers die sinds mei 2003 twee...

| | | | We waren van plan deze trip een rondje Bretagne te doen. Helaas wordt ook daar, net als in Nederland, de komende periode de nodige...

| | | Vlaanderen is een mooi stukje België. We hebben vier hele dagen de tijd en gaan de steden Brugge en Gent verkennen. Het wordt een...

| | | Paas en Hemelvaartsweekend in België

| | | We rijden daarna weer verder. Via binnenwegen omzeilen we de files bij Luik. Tegen half 7 komen we op de camperplaats  bij  Hotton in...

| | | We rijden rond 9 uur van huis en nemen het eerste stuk snelweg. Daarna gaan we binnendoor verder. Het laatste stuk bestaat uit echt...

| | | | Na het ontbijt rijden we naar Masnou in Spanje. Hier gaan we op een voor ons al bekende camping staan. Vandaar uit kunnen we...

| | | Een kort tripje via Noord-Brabant naar de Ardennen en via Aachen weer terug.

| | | Een lang weekend Brugge met Hemelvaart.

| | | Donderdag 6 oktober vertrokken we rond half drie richting Assen voor het 35 jarige jubileum van de NKC (Nederlandse Kampeerauto Club). Dit werd gehouden...