Duitsland

Voor velen een doorreisland, maar er is zoveel te zien! Neem het Zwarte Woud, de Rijn, de Moezel... In het oosten het bruisende Berlijn en als je in oktober gaat... Oktoberfesten!

| | | | Met onze 2 kinderen maakten we met de camper een mooie rondreis door Tsjechië, Oostenrijk en Slovenië. We bezochten het Lipnomeer, de steden Ljubljana,...

| | | | Ja, dit is echt het begin van de voorjaarsreis en ja, het is echt de bedoeling dit keer naar het hoge noorden te gaan....

| | | Een fotoverslag van verschillende weekenden weg.

| | | | Rond de klok van drie rijden we de grote camperplaats van Klusserath op en zoeken een mooi plekje voor de camper. Het is er...

| | | Via de snelweg rijden we het eerste stuk richting Arnhem. Daarna langs Bemmel, waar ook een camperplaats is en daarna komen we bij kasteel...

| | | | Als we in Gouda aankomen is het best druk op de camperplaats. Er is nog net een stroomplaatsje voor ons. Nadat we een broodje hebben gegeten...

| | | | Een bijna lentedag. De ondergaande zon schijnt de camper binnen. Een portje voor mijn neus. Leen prutst aan de afstandsbediening van de tv. Draadje...

| | | | Verzamelblog van verschillende bestemmingen. De eerste bestemming is de Moezelvallei. We hopen nog vele bestemmingen toe te voegen in de toekomst.

| | | | Het reisdoel voor onze herfstreis was om het mysterie van het Sauerland te ontdekken. Vanaf 15 oktober zijn we ruim twee weken door dit prachtige bergachtige gebied...

| | | | We willen dit jaar nog een keer met de camper op stap. In de herfstvakantie zijn we vrij en die kans willen we aangrijpen....

| | | | In de middag van 29 april 2011 vertrekken we naar Denemarken. Mijn broer woont met zijn gezin in dit Scandinavische land. Uiteraard gaan we op...

| | | Je kunt er goed wandelen en fietsen in het prachtige natuurgebied rondom Hertme. Er zijn veel fiets en wandel routes uitgezet. Wel jammer dat zo'n...

| | | Het is een mooie camperplaats en het stond er al behoorlijk vol. De tafel en stoelen buiten neergezet en heerlijk genoten van het zonnetje (26 graden)....

| | | Verschillende korte tripjes met de camper in Nederland en Duitsland

| | | Ons eerste weekendje van 2013 zit er weer op. Het was de bedoeliing om er een lang geocaching weekend van te maken in Lingen,...

| | | Vrijdagmiddag tegen 3 uur rijden we naar Raesfeld een ritje van iets meer dan een uur.Het weer is goed en aangekomen op de mooie...

| | | Begin van de avond vertrekken we richting Emlichheim 45 km rijden,en gaan naar de vakantie boerderij Jatrima net over de grens bij Schoonebeek.We worden hartelijk...

| | | Vrijdag 25 maart vertrekken we een beetje laat voor onze eerste campertrip van dit jaar richting Zoutkamp aan het Lauwersmeer.Eerst willen we nog een...

| | | De paasdagen hebben we doorgebracht in Duitsland en zijn woensdag vertrokken richting Bad Munstereifel

| | | Deze vakantie zijn we niet zo ver weggeweest. We zijn op 24 juli vertrokken richting St. Aldegund aan de moezel. Daarnaast hebben plaatsen bezocht in Duitsland,België en Luxemburg....