Spanje

#1 zonbestemming voor Nederlanders. Maar met de camper is er meer te zien dan alleen het strand! Een rondreis langs oa. Barcelona en de kust om daarna via het binnenland (Sevilla, Madrid) terug te rijden.

| | | | Nw.Spanje-Portugal tot Lissabon-West Spanje-Toledo- langs Madrid en door de Pyreneen terug.

| | | | De planning is deze keer om een rondreis te maken door Portugal, ook nu telt alles mag niets hoeft. We zijn na het uitslapen...

| | | | Je hebt in zuid-Spanje het bergachtige natuurgebied Alcornocales. Na een wandeling kwamen we een geheim tegen. Nou ja, geheim. Hier was gevochten...

| | | | Afzakken naar het zuiden. De reis is het doel. Deze keer lijkt het ons leuk Normandië en Bretagne extra aandacht te schenken.  Verder langs de kust...

| | | | We waren pas in het Spaanse natuurpark geweest. Een heftige brand heeft veel vernietigd. Dat deed pijn

| | | | We hebben heel de maand oktober vakantie. Op naar Spanje. Al rondtrekkend willen we veel gaan bezichtigen en van de zon en zee genieten.

| | | | Bij onze ontdekkingsreis voor ons e-book over de Spaanse Costa de la Luz kwamen we het 'wonder ' van Guadiamar tegen, ofwel hoe een...

| | | | Al vele jaren reizen we in de wintermaanden naar en door het zuiden van Spanje en Portugal.We proberen altijd weer een andere route te...

| | | | Een keer wat anders dan de 'normale' weg van Nederland naar Spanje via 32 cols.De route is met TYRE gepland en ingevoerd in de...

| | | | Een tocht van ca. 5 maanden in de Spaanse zon. Rustig langs de westkust van Frankrijk richting Spanje. Gestart op 31 oktober 2016. Laatste Update...

| | | | Deze winter gaan we 3 weken op pad richting Benidorm

| | | | Spanje via Bilbao, Madrid, Toledo, Cordoba, Sevilla en Granada.Van de camperplaatsen waar we hebben gestaan is een filmpje te bekijken.

| | | |   De heuvels van gisteren zijn inmiddels serieuze bergen geworden en we worden erg blij van de capaciteiten van onze sterkere motor, alhoewel ons 77-pk-motortje...

| | | | Wat was het een mooie tocht vandaag (tenminste de eerste helft). We reden helemaal langs de noordkust van Spanje, met een schitterend uitzicht op...

| | | | Vandaag gaan we weer verder, de anderen blijven nog een paar dagen staan, maar wij willen morgen naar de Zigeunermarkt in Quarteira. We rijden...

| | | | Om 08.00 uur zijn we wakker en na het ontbijt, het is dan bijna 09.00 uur, vertrekken we en rijden via Duitsland, België, Luxemburg...

| | | | Het Iberische schiereiland in tien weken.Vandaag beginnen we aan de derde ‘wintertrip’ naar het Zuidoosten van Europa. Net als in 2008 en 2009 ontvluchten we...

| | | | De afgelopen jaren hebben we al veel over Marokko gehoord en willen het nu wel eens met eigen ogen zien, maar om alleen door...

| | | | Voor de vijfde keer op rij ruilen we een paar koude en gure Nederlandse maanden in voor de meestal zonnige kusten van het Iberische...

| | | | El Puerto de Santa Maria. Dat is een hele mond vol, want dat is de naam van de zuid-Spaanse havenstad. Als je de naam...