Frankrijk

Parijs, de stad van de liefde... Of toch naar het heerlijke Cote d'Azur? Frankrijk heeft het allemaal en is zeer geschikt voor een mooie rondreis met de camper.

| | | | dit jaar zijn we naar de cote d'azur geweest de heenreis ging het grootste gedeelte via route du Napoleon

| | | | langs de slagvelden van WO II

| | | | Door Bretagne met de camper.

| | | | Rond de klok van drie rijden we de grote camperplaats van Klusserath op en zoeken een mooi plekje voor de camper. Het is er...

| | | | De planning is deze keer om een rondreis te maken door Portugal, ook nu telt alles mag niets hoeft. We zijn na het uitslapen...

| | | | Wij rijden weer verder over een mooie route langs secundaire wegen. Uiteindelijk stoppen we in Prisse, bij een grote wijnboer, die een camperplaats...

| | | | Afzakken naar het zuiden. De reis is het doel. Deze keer lijkt het ons leuk Normandië en Bretagne extra aandacht te schenken.  Verder langs de kust...

| | | | We hebben heel de maand oktober vakantie. Op naar Spanje. Al rondtrekkend willen we veel gaan bezichtigen en van de zon en zee genieten.

| | | | Wij zijn op zondag 25 juli vroeg in de morgen vertrokken richting Calais. Onderweg een paar stops gemaakt en in de middag kwamen we...

| | | | 14 juli  zijn we met vrienden vertrokken richting Frankrijk om daar de tour etappe van de Alpe d'huez mee te maken. Het was voor...

| | | | Deze winter gaan we 3 weken op pad richting Benidorm

| | | | Voorjaar 2016 hebben we een korte reis gemaakt naar Frankrijk. We bezochten de omgeving van Arles, St.Tropez en Fréjus.

| | | | In 13 dagen bezoeken we kastelen langs de Loire, de stad Amiens en Museum Somme 1916 in Albert.

| | | |   De heuvels van gisteren zijn inmiddels serieuze bergen geworden en we worden erg blij van de capaciteiten van onze sterkere motor, alhoewel ons 77-pk-motortje...

| | | | We rijden door de Belgische en Franse Ardennen en belanden in de champagnestreek ten zuiden van Reims. Het is een mooi heuvelachtig landschap met...

| | | | De rit was prachtig, een glooiend landschap met  enorme moerasachtige waterpartijen afgewisseld met hogere bergen en de nodige haarspeldbochten. Dit zal nog wel erger...

| | | | We rijden door Noord Frankrijk, waar op uitgestrekte landbouw-gronden veel koren wordt verbouwd. Het koren is inmiddels gemaaid en we zien dat de restanten...

| | | | Om 08.00 uur zijn we wakker en na het ontbijt, het is dan bijna 09.00 uur, vertrekken we en rijden via Duitsland, België, Luxemburg...

| | | Verslag van diverse tripjes naar Eurodisney met veel informatie over de camperplaats, het park, de toegangskaarten en Parijs.

| | | | We waren van plan deze trip een rondje Bretagne te doen. Helaas wordt ook daar, net als in Nederland, de komende periode de nodige...