Portugal

Per land alleen bereikbaar via Spanje, maar de moeite waard. Grillige kustlijn, mooie steden en overwegend mooi weer!

| | | | Nw.Spanje-Portugal tot Lissabon-West Spanje-Toledo- langs Madrid en door de Pyreneen terug.

| | | | De planning is deze keer om een rondreis te maken door Portugal, ook nu telt alles mag niets hoeft. We zijn na het uitslapen...

| | | | Afzakken naar het zuiden. De reis is het doel. Deze keer lijkt het ons leuk Normandië en Bretagne extra aandacht te schenken.  Verder langs de kust...

| | | | Na overwinterd te hebben in Spanje -Vera Playa- vertrekken we op 1 maart 20124 voor een reis vooral langs de kust van Spanje en...

| | | | Prachtige reis door het zuiden van Portugal en op de heen- en terugreis door Spanje vele mooie steden en natuurparken gezien.

| | | | Wat was het een mooie tocht vandaag (tenminste de eerste helft). We reden helemaal langs de noordkust van Spanje, met een schitterend uitzicht op...

| | | | Vandaag gaan we weer verder, de anderen blijven nog een paar dagen staan, maar wij willen morgen naar de Zigeunermarkt in Quarteira. We rijden...

| | | | Om 08.00 uur zijn we wakker en na het ontbijt, het is dan bijna 09.00 uur, vertrekken we en rijden via Duitsland, België, Luxemburg...

| | | | Het Iberische schiereiland in tien weken.Vandaag beginnen we aan de derde ‘wintertrip’ naar het Zuidoosten van Europa. Net als in 2008 en 2009 ontvluchten we...

| | | | Voor de vijfde keer op rij ruilen we een paar koude en gure Nederlandse maanden in voor de meestal zonnige kusten van het Iberische...

| | | | Voor de zesde keer gaan we weer op zoek naar de zon, nog geen idee of het alleen aan de Spaanse Costa’s wordt of...

| | | | Een vakantie met veel verrassende elementen zoals de verwoeste natuur in Portugal en de woningen van de holbewoners in het midden van Spanje, maar...

| | | | Rondje Portugal in de winter.

| | | | We komen uit Marokko en reizen nog een aantal dagen door Portugal voor we weer naar huis gaan.

| | | | Bij Punta Umbría volgen we de bordjes: Playas. Zo komen we vanzelf op het uiterste puntje. Daar zien we een camper op het strand...

| | | |  Op de parking vinden we nog een pracht plekje langs de rivier. Helemaal top. Ook hier is het beduidend drukker dan in november. Als...

| | | | Ons rondje Frankrijk begint nu wel heel erg uit de hand te lopen. Portugal is in beeld, terwijl we absoluut zeker waren dat we...

| | | | We zijn weer en route. Nog een hele middag voor ons. Supervroeg arriveren we al op de vertrouwde plek. We blijven hier tot maandag....

| | | | Ook dit jaar bezoeken we het vertrouwde Frankrijk, Spanje en Portugal. Er valt nog veel te ontdekken.  Een globale route is klaar. We starten slow. In dit verslag...

| | | | Een reis met bezienswaardige stadjes, indrukwekkende natuur en fijne ontmoetingen. Al zwervend van CP naar CP in Spanje en Portugal