Home Portugal

Portugal

Per land alleen bereikbaar via Spanje, maar de moeite waard. Grillige kustlijn, mooie steden en overwegend mooi weer!

Rondreis met de camper Frankrijk /Portugal najaar 2017

| | | | Mijn reisverslag van de laatste rondreis is klaarDe mooie kastelenbuurt in Frankrijk ,Rocomadour en nogveel meer moois hebben we gezien voor we de grensoverstaken...

Frankrijk – Spanje – Portugal

| | | | Deze reis is een zwerftocht door Frankrijk, Spanje en Portugal gedurende 6 weken. Het reisverhaal is opgenomen in een blogmet meerdere bestemmingen. Om het...

Spanje en Portugal

| | | | Nw.Spanje-Portugal tot Lissabon-West Spanje-Toledo- langs Madrid en door de Pyreneen terug.

2017 Portugal

| | | | De planning is deze keer om een rondreis te maken door Portugal, ook nu telt alles mag niets hoeft. We zijn na het uitslapen...

Nazomeren 2016 -Frankrijk-Spanje-Portugal

| | | | Afzakken naar het zuiden. De reis is het doel. Deze keer lijkt het ons leuk Normandië en Bretagne extra aandacht te schenken.  Verder langs de kust...

Camperreis Spanje-Portugal 2014

| | | | Na overwinterd te hebben in Spanje -Vera Playa- vertrekken we op 1 maart 20124 voor een reis vooral langs de kust van Spanje en...

Portugal winter 2016/2017

| | | | Prachtige reis door het zuiden van Portugal en op de heen- en terugreis door Spanje vele mooie steden en natuurparken gezien.

Spanje-Portugal-2014

| | | | Wat was het een mooie tocht vandaag (tenminste de eerste helft). We reden helemaal langs de noordkust van Spanje, met een schitterend uitzicht op...

Spanje & Portugal, wintertrip naar de zon

| | | | Vandaag gaan we weer verder, de anderen blijven nog een paar dagen staan, maar wij willen morgen naar de Zigeunermarkt in Quarteira. We rijden...

Op zoek naar de zon in Spanje & Portugal

| | | | Om 08.00 uur zijn we wakker en na het ontbijt, het is dan bijna 09.00 uur, vertrekken we en rijden via Duitsland, België, Luxemburg...

Spanje & Portugal

| | | | Het Iberische schiereiland in tien weken.Vandaag beginnen we aan de derde ‘wintertrip’ naar het Zuidoosten van Europa. Net als in 2008 en 2009 ontvluchten we...

Spanje en Portugal, het eerste lustrum.

| | | | Voor de vijfde keer op rij ruilen we een paar koude en gure Nederlandse maanden in voor de meestal zonnige kusten van het Iberische...

Naar Spanje, Costa de Sol en verder

| | | | Voor de zesde keer gaan we weer op zoek naar de zon, nog geen idee of het alleen aan de Spaanse Costa’s wordt of...

Frankrijk, Spanje, Portugal

| | | | Een vakantie met veel verrassende elementen zoals de verwoeste natuur in Portugal en de woningen van de holbewoners in het midden van Spanje, maar...

Portugal

| | | | Rondje Portugal in de winter.

| | | | We komen uit Marokko en reizen nog een aantal dagen door Portugal voor we weer naar huis gaan.

Frankrijk – Spanje – Portugal

| | | | Bij Punta Umbría volgen we de bordjes: Playas. Zo komen we vanzelf op het uiterste puntje. Daar zien we een camper op het strand...

Portugal

| | | |  Op de parking vinden we nog een pracht plekje langs de rivier. Helemaal top. Ook hier is het beduidend drukker dan in november. Als...

Frankrijk – Spanje – Portugal

| | | | Ons rondje Frankrijk begint nu wel heel erg uit de hand te lopen. Portugal is in beeld, terwijl we absoluut zeker waren dat we...

| | | | We zijn weer en route. Nog een hele middag voor ons. Supervroeg arriveren we al op de vertrouwde plek. We blijven hier tot maandag....