Home 2010

2010

Australië

| | | | Het zuiden van Australië plus een deel van de Nullabor vanuit omgeving Brisbane en terug.

IJsland

| | | | IJsland, land van water en vuur.

Korte tripjes 2010

| | | Het is een mooie camperplaats en het stond er al behoorlijk vol. De tafel en stoelen buiten neergezet en heerlijk genoten van het zonnetje (26 graden)....

Frankrijk, Normandië en de Pyreneeën

| | | | Wij zijn op zondag 25 juli vroeg in de morgen vertrokken richting Calais. Onderweg een paar stops gemaakt en in de middag kwamen we...

Duitsland, Berlijn en Letland

| | | | Vanmorgen was het fris, ideaal weer dus om cultureel bezig te zijn. Twee nieuwe dagkaarten gehaald voor het openbaar vervoer en op weg. Bij...

Disneyland Parijs

| | | Verslag van diverse tripjes naar Eurodisney met veel informatie over de camperplaats, het park, de toegangskaarten en Parijs.

Spanje & Portugal

| | | | Het Iberische schiereiland in tien weken.Vandaag beginnen we aan de derde ‘wintertrip’ naar het Zuidoosten van Europa. Net als in 2008 en 2009 ontvluchten we...

Nederland, uitstapje naar Friesland

| | | | Na een heerlijke nachtrust, die door niets werd verstoord, drinken we na het ontbijt nog een kop koffie. Het is een heerlijke dag, al...

Duitsland, de Moezel

| | | | Onverwachts een paar dagen naar de Moezel.Eigenlijk hadden we het plan opgevat in de loop van de volgende week nog een paar dagen met...

Scandinavië in vogelvlucht

| | | | Na een uitgebreide voorbereiding; het uitpluizen van diverse reisgidsen (ANWB), folders van de Scandinavische verkeersbureau's, lezen van verslagen van andere camperaars en surfen op...

Schotland

| | | | Reis door Engeland naar Schotland en Isle of Skye

Bretagne, Loire, Dordogne en Elzas

| | | | Prachtige rondreis door Frankrijk met veel bezoeken aan kerken en kastelen.

Noorwegen 2010

| | | | Terug naar de camper, maken een flesje wijn open en kunnen we terug kijken op een fijne vakantie in het prachtige Noorwegen.

Portugal

| | | | We komen uit Marokko en reizen nog een aantal dagen door Portugal voor we weer naar huis gaan.

Marokko

| | | | Dit was voor ons de derde keer dat we in Marokko waren en we hebben het weer goed naar ons zin gehad. Onze voorkeur gaat...

Zuid Frankrijk & Italië

| | | | We zijn vertrokken via de E25 (Route du Soleil) richting Luxemburg en bij Bastogne zijn we van de E25 afgegaan en de N4 op...

Weekend Duitsland

| | | Na 10 kilometer komen we bij de brug over de Rijn en komen we bij Emmerich. In  Emmerich parkeren we op de camperplaats in...

Met de camper naar Toscana en Umbria in Italië

| | | | Voor de Gotthardtunnel staan we een half uur in de file. Hebben we mooi de tijd om de Tomtom in te stellen voor een...

Denemarken

| | | | Vanuit Heiligenhafen was het maar een klein stukje rijden naar Puttgarden op het (schier)eiland Fehmann. Hier vandaan ging de veerboot naar Rodbyhavn in Denemarken....

Frankrijk, de Loire en Bretagne

| | | | We vervolgen onze route en gaan nu richting Bretagne. Vanuit Paimboeuf richting Saint Nazaire.  Via de fraaie hoge brug, met schitterend uitzicht over de monding...