Home 2014

2014

Italie

| | | | Groepsreis naar Italie met bezoeken aan Rome, Florence en Toscane.

Onderweg naar en in het zuiden

| | | | Al vele jaren reizen we in de wintermaanden naar en door het zuiden van Spanje en Portugal.We proberen altijd weer een andere route te...

Rondreis Frankrijk – Italië – Sicilië – Spanje – Frankrijk

| | | | Een rondreis van 7 maanden door Frankrijk - Italië - Sicilië en Spanje.  Van Sicilië met de ferry via Civitavecchia naar Barcelona. Overwinterd in...

Camperreis Spanje-Portugal 2014

| | | | Na overwinterd te hebben in Spanje -Vera Playa- vertrekken we op 1 maart 20124 voor een reis vooral langs de kust van Spanje en...

Via 32 Franse Cols naar Spanje

| | | | Een keer wat anders dan de 'normale' weg van Nederland naar Spanje via 32 cols.De route is met TYRE gepland en ingevoerd in de...

Korte tripjes in Nederland en Duitsland

| | | Verschillende korte tripjes met de camper in Nederland en Duitsland

Ostsee en Rugen in Duitsland

| | | | Weer thuis van 3 heerlijke weekjes vakantie aan de Ostsee en we kunnen niet anders zeggen dan dat het echt genieten was aan de kust...

Spanje-Portugal-2014

| | | | Wat was het een mooie tocht vandaag (tenminste de eerste helft). We reden helemaal langs de noordkust van Spanje, met een schitterend uitzicht op...

Polen-2014

| | | | Om 15.00 uur, toen we het alweer lang genoeg vonden, kwamen we aan op nog een mooiere camperplaats dan gisteren. Toen we ons nog...

Kerstversiering zoeken in oost Duitsland

| | | | Verslag van twee tochten op zoek naar houten kerstversiering in Sachsen en glazen kerstfiguurtje is glasblazersstadje Lauscha. Deels najaar 2014, deels voorjaar 2012.

Corsica Sardinië mei juni 2014

| | | | Eilandenreis Corsica en Sardinië met de overtochten Livorno - Bastia v.v. en Bonifacio - Santa Teresa v.v. en als toetje een stukje Toscane.

Nederland & Duitsland

| | | Grensoverschrijdend genieten van de herfst.Relaxed maken we de camper startklaar en via Lunteren, Ede, Arnhem, Huissen en Asperen rijden we zoveel mogelijk over B-wegen...

Gouda

| | | Gouda bij kaarslicht.

Schotland

| | | | Na een natte dag begint de dag vandaag zonnig, wat ziet het leven er dan weer anders uit. We gaan weer een stukje verder...

Griekenland en Albanië

| | | | Bij de grens nog een laatste stop en dan door naar huis. Kunnen terug kijken op een fijne ontspannen trip door Albanië en Griekenland.

Ardèche, Provence en Alpen

| | | | 13 mei. We gaan om 8.45 uur rijden en verlaten het natte Nederland via Eindhoven en Maastricht. Dan via Luik naar Luxemburg en daarna...

Noord Nederland

| | | | Nu is het de hoogste tijd om samen met Roxanne II weer op pad te gaan. We blijven deze keer in ons eigen landje...

Spanje tussen Alicante en Almerimar

| | | | Ons plan is deze reis de meeste tijd door te brengen tussen Alicante en Almerimar. De afgelopen jaren geconstateerd dat het in de periode...

Italië Toscane streek

| | | | Donderdagmorgen om 7.30 uur vertrokken richting Mulheim ( ± 600 km ) voor de eerste overnachting , Mulheim ligt enkele km van de snelweg...

najaarstrip Nederland

| | | | Na een mooie dag in Dokkum zijn we verder gereden naar Moddergat ( hoogste punt van Friesland) waar we op de gedoogplaats ( N...