Home Winter

Winter

Overwinteren Spanje 2017-2018

| | | | Overwintertrip Spanje. Vanaf medio oktober al onderweg. Inmiddels hebben we San Sebastian, Bilbao en Zaragoza bezocht.

Winter 2017 – Nederland

| | | | Een bijna lentedag. De ondergaande zon schijnt de camper binnen. Een portje voor mijn neus. Leen prutst aan de afstandsbediening van de tv. Draadje...

Onderweg naar en in het zuiden

| | | | Al vele jaren reizen we in de wintermaanden naar en door het zuiden van Spanje en Portugal.We proberen altijd weer een andere route te...

Met eigen camper naar Canada, Alaska, Amerika en Mexico.

| | | | In mei 2016 hebben we onze camper laten verschepen naar Halifax, Canada. Vandaar zijn we Canada overgestoken naar Alaska waar we een maand hebben...

Rondreis Frankrijk – Italië – Sicilië – Spanje – Frankrijk

| | | | Een rondreis van 7 maanden door Frankrijk - Italië - Sicilië en Spanje.  Van Sicilië met de ferry via Civitavecchia naar Barcelona. Overwinterd in...

Overwinteren Spanje 2016-2017

| | | | Een tocht van ca. 5 maanden in de Spaanse zon. Rustig langs de westkust van Frankrijk richting Spanje. Gestart op 31 oktober 2016. Laatste Update...

Rijk van Nijmegen

| | | Tegen de verwachting in wordt het een zonnig weekeinde. We halen de camper dus op en vertrekken vrijdag richting het Rijk van Nijmegen. We verkennen...

Zuidenveld

| | | Eerste weekend van dit jaar en er ligt sneeuw in Nederland. Tijd voor een winterproef. We rijden naar Drenthe want daar ligt de sneeuw. Tijd...

Portugal winter 2016/2017

| | | | Prachtige reis door het zuiden van Portugal en op de heen- en terugreis door Spanje vele mooie steden en natuurparken gezien.

Frankrijk-Spanje

| | | | Deze winter gaan we 3 weken op pad richting Benidorm

kerstmarkten in deelstaten Hessen Thuringen

| | | | een 12 daagse reis naar enkele kerstmarkten in Hessen en Thuringen.

Weekend Oost-Nederland

| | | We gaan vandaag al met de camper naar het Oosten, dan kunnen we in Hengelo eerst eens even kijken waar we in de buurt...

Spanje & Portugal, wintertrip naar de zon

| | | | Vandaag gaan we weer verder, de anderen blijven nog een paar dagen staan, maar wij willen morgen naar de Zigeunermarkt in Quarteira. We rijden...

Op zoek naar de zon in Spanje & Portugal

| | | | Om 08.00 uur zijn we wakker en na het ontbijt, het is dan bijna 09.00 uur, vertrekken we en rijden via Duitsland, België, Luxemburg...

Spanje & Portugal

| | | | Het Iberische schiereiland in tien weken.Vandaag beginnen we aan de derde ‘wintertrip’ naar het Zuidoosten van Europa. Net als in 2008 en 2009 ontvluchten we...

Duitsland, de Moezel

| | | | Onverwachts een paar dagen naar de Moezel.Eigenlijk hadden we het plan opgevat in de loop van de volgende week nog een paar dagen met...

Overwinteren onder de zon, Spanje & Marokko

| | | | De afgelopen jaren hebben we al veel over Marokko gehoord en willen het nu wel eens met eigen ogen zien, maar om alleen door...

Spanje en Portugal, het eerste lustrum.

| | | | Voor de vijfde keer op rij ruilen we een paar koude en gure Nederlandse maanden in voor de meestal zonnige kusten van het Iberische...

Naar Spanje, Costa de Sol en verder

| | | | Voor de zesde keer gaan we weer op zoek naar de zon, nog geen idee of het alleen aan de Spaanse Costa’s wordt of...

Gouda

| | | Gouda bij kaarslicht.